Lucie Stejskalová

Lilková 495 Praha 9 - Běchovice
606 247 333
stej.lucka@seznam.cz

Aktualizace webu a MVP MB

27.08.2012 18:27

Dnes jsem se po čase dostala k aktualizaci webu. Jsou doplněny výsledky našich odchovanců z výstav, kterých se během jara/léta zúčastnili, přidány jsou také fotky do externího alba na rajčeti. Všechny informace naleznete v jejich společné složce složce a také jednotlivě u každého z nich. :)
Další zpráva se týká včerejší Mezinárodní výstavy v Mladé Boleslavi. Zúčastnila jsem se ji jak já s Beckií tak i náš odchovanec Carli.
Tento den byl pro naší 'CHS di Cortina' velmi úspěšný! Carli ve své třídě mladých obržel krásné hodnocení výborný 1 a dokonce i titul CAJC!
Beckie měla také velice úspěšný výstavní den. Od paní rozhodčí obdržela zatím nejlepší hodnocení jaké kdy dostala: V1, titul CAC,CACIB a dokonce i BOB=vítěz plemene! :) Mám z toho obrovskou radost, bylo to pro nás velké překvapení, které jsme opravdu nečekali!!
Chtěla bych ještě jednou pogratulovat i všem ostatním zúčastněným, všichni jsme obrželi krásná hodnocení a paní rozhodčí Ridarčíková tituly a dobrými známkami rozhodně nešetřila, což je dobře! ;) Fotky z výstavy: zde
Jsem moc ráda, že jsme se společně setkali a snad se budeme v hojném počtu setkávat i na dalších výstavách. Nyní se však už moc těšíme na již IV. sraz aplíků = APZ Cup !!!
Tak naviděnou v Telči! ;)


Další zpráv