Lucie Stejskalová

Lilková 495 Praha 9 - Běchovice
606 247 333
stej.lucka@seznam.cz

MVP Praha Letňany

06.11.2011 20:25

Dnes jsme se zúčastnili MVP v Praze Letňanech. V naší třídě otevřené se naší "soupeřkou" stala Banshee z CHS Zahrada snů. Posuzovala nás přísná paní rozhodčí z Litvy. Dlouze váhala, ale nakonec se jí přeci jen více zalíbila hnědá fenka Banshee. Ale i tak jsme si odnesli pěkný  titul res. CAC a dokonce i res. CACIB, což nás velmi překvapilo. :) Výstavy se zúčastnil i náš Carli, měla jsem obrovskou radost, že jsem ho mohla vidět a pořádně se s ním pomazlit a radost byla o to větší, když ve své třídě dorostu obdržel známku VN-velmi nadějný! :) Doufám, že se budeme potkávat i na dalších výstavách. :) Jinak jsem moc ráda, že jsem si mohla popovídat se spoustou z Vás,  se kterými komunikuji spíše "virtuálně" a které mám možnost vidět třeba jen 1x ročně na APZ srazu nebo výstavě...Díky za krásně strávenou neděli!!! :) Gratuluji všem k úspěchům a přidávám odkaz na pár našich (bohužel ne moc povedených) fotek: zde